Thursday, September 29, 2011

BEZA MEMUJUK LELAKI DAN PEREMPUAN MERAJUK




Mungkin ini benda basic.semua orang tahu.tapi saje aku nak ulang banyak kali,sebab kadang-kadang kita ni sering lupa benda yang basic tuh.




bila si uda dengan si dara sibuk duk bercinta, mesti timbul perasaan salah sangka.ye lah,yang jantan nampak awek dia dengan jantan lain.yang pompuan nampak bf dia dengan pompuan lain.pastu mula la mulut tu muncung macam Donald Duck. merajuk tuh kalau boleh nak berminggu-minggu.mengada!







ok.bila bab nak pujuk ni,ramai yang salah taktik.Nak tahu kenapa?




1)Kalau lelaki merajuk,kita kena biarkan dia bersendirian dan ambik masa yang lama untuk dia ubat merajuk dia tuh.barulah yang pompuan boleh masuk daun untuk pujuk. ini tak,terlampau nak take care, baru je gaduh, yang pompuan terus nak pujuk. Laki apa lagi mengamuklah jawabnya.entah-entah dapat pelempang free2 je.



2)kalau pompuan pulak merajuk,lelaki kena pujuk awal-awal.berbeza dengan lelaki merajuk. jangan lah si pompuan tu merajuk,yang laki wat bodoh je.makin lah si pompuan tu merajuk. pompuan ni dia suka orang belai dia,manjakan dia.baru dia rasa diri dia disayangi.betolkan?




jadi,janganlah rasa pelik.ini memang lumrah manusia.lelaki dan wanita berbeza bila merajuk dan waktu nak dipujuk.




p/s sangat penat =(

11 comments :

..cik gugu.. said...

betol3~~~ sokong 101% n3 nih..

CIK CHIPSMORE said...

hehehehe..cam salah jerk..sebab kalau wanie majuk..wanie yang pujuk diri nie sendiri..hahaha..sebab owg xtau wanie nagah majuk ker, ngah marah ker..sebab wanie suke senyum..kikikiki

JIJI YU said...

gua nak merajuk dgn lu

puteraduyong said...

tak suka pujuk memujuk ni... ;)

kembatolo™ said...

merajuk dengan diri sendiri cane bro? haha

miss fatihah said...

haha btlla tu

azalia hjsalleh said...

setuju dgn entry nie
ada kebenarannya

KaK LimAh Si SupiR said...

ehehhe..bek r ^_^

Bungakopi said...

wah pandai pakcek biola. huhu

anamizu said...

waahh PCB buat research eh? hehe
aah betol3!
cik ana sokong! ;)



cik ana.

lina said...

rase mcm terbalik jer utk kes aku. Bf aku kalo lambat pujuk lagi teruk dia mengamuk.