Monday, February 27, 2012

GAMBAR MAJLIS RESEPSI PERKAHWINAN LISA SURIHANI DAN YUSRY KRU



Majlis resepsi perkahwinan Lisa Surihani dan Yusry KRU telah diadakan di Putrajaya International Convention Centre pada 26 Februari 2012. Pasangan ini telah pun selamat diijabkabulkan pada 23 Februari 2012 di Hotel Marriot, Putrajaya. boleh rujuk entri ini.

Lisa Surihani kelihatan cantik berpakaian gaun putih. Sama-sama kita lihat gambar majlis resepsi perkahwinan Lisa Surihani dan Yusry KRU.





Kredir gambar : Beautiful Nara


notakakiPCB: InsyaAllah, pemenang segmen akan diumumkan tak lama lagi. blogger semua, jangan lupa join segmen askrie hishamuddin.

16 comments :

Askrie Hishamuddin said...

Terima kasih Wan :) appreciate it!

hazanis said...

hamboii peminat lisa ke nie...:P

Pejuang Kesenian Extreme said...

Ramai orang tak puas hati bro yusri dapat kawin dengan lisa..Kelakar bila tgk luahan hati para peminatnya di facebook.Masing2 kecewa..hehe

combi said...

hopes berkekalan.insyaAllah :)

~ariFFin~ said...

kenapa lisa nampak sentiasa cantik walaupun tanpa make up..phew whittt...

Teratak Zaffendi said...

cantiknya Lisa...

Prettywrite said...

bakpo pgntin masm je nih?hhehe

Daddylicious said...

terasa macam nak bersanding semula la...hehe

Awie Omar said...

Semoga kedua mempelai bahagia hingga hujung nyawa. Terima kasih sebab sudi baca dan komen kat entri aku : 10 Karakter Kucing Peliharaan Bapak Aku. Sebagai membalas budi, aku singgah ke sini :)

kak ina kl said...

semuga mereka berdua berbahagia sehingga ke hujung nyawa

Ezad Skytech said...

semoga kekal mereka tu :D

Arpiiz said...

haha, ramai yang buat entry macam ni ye..

NAL said...

akhirnya Lisa..

Edy Zaidi said...

hancur luluh hati ni bila lisa kawen...hehe

asraff said...

mmg secocok kepada pasangan pengantin yusry dan lisa....

psyKick sempoi said...

nace! semoga mereka bahagia sentiasa..dan aku doa sgt nt lisa bertudung hehe..insyaALLAH ;)