Thursday, June 6, 2013

GAMBAR RAMBUT BARU NORA DANISH



Mesti ramai peminat dah melihat gambar rambut baru Nora Danish dan ramai yang melenting. Banyak yang negatiflah daripada yang positif. Al maklumlah Nora Danish kan dilihat sebagai seorang wanita yang sopan, bila menggayakan rambut seperti itu seolah-olah hilang sikit kesopanan dan kelembutan dia. 



Meh kita tengok gambat rambut baru Nora Danish






sumber gambar: Beautifulnara .


Maaflah buat peminat Nora Danish, PCB rasakan gaya rambut ini tidak sesuai untuknya. Terasa macam Nora Danish yang lain pulak. bukan yang dulu.



Apa komen korang?


p/s Kalau Nora Danish bertudung, kan tak yan fikir nak gayakan rambut macam mana kan =D

8 comments :

che'pi said...

once in a life time katanya .... :)

Lydia Miza said...

Siyes x lawa dan x sesuai ngan dia yg santun tu kot? Huhu

Sumijelly Sumi said...

artis..... wat apa2 pun peminat perasan..hehehe

mesti dia ada berlakon apa2 watak yg memerlukan dia potong rambut gitu

jawapan artis "berlakon ikut arahan pengarah" hik3

Sumijelly.com

whitecappuccino said...

memang x sesuai dgn dia.

hafiz hafizol said...

Dah macam minah rempit dah. kesian dia. hahaha

Aku Penghibur said...

x sesuai x suka ....

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Tak sesuai dengan perwatakan dia. Hehe. :)

Ezad Skytech said...

memang kurang sesuai style rambut ni dengan Nora Danish...